SÄLJARE SVERIGE

Vi söker en självgående och driven säljare för den svenska marknaden till ett internationellt modevarumärke som idag är väletablerat på marknaden. ROLLEN - Driva försäljningen i Sverige, både på existerande kunder och med nykundsbearbetning - Regelbundna kundbesök, clinics och ge kunderna bästa möjliga service. - Medverka på events, mässor etc. - Agera ambassadör för varumärket på den svenska marknaden. - Löpande rapportering till försäljningschef.- Distriktet är hela Sverige men primärt arbetsområde är från Stockholm och söderut. - Tjänsten är öppen för ansökningar över hela Sverige, men vi ser helst att du bor i närheten av Stockholm eller på västkusten. BAKGRUND - Tidigare erfarenhet av wholesale-försäljning inom t.ex mode- eller sportbranschen. - God förståelse för aktörerna inom mode på den svenska marknaden. - Erfarenhet av att genomföra presentationer, utbildningar och förhandlingar. - Goda svenska- och engelskkunskaper. - Körkort - Ett nätverk av relevanta kundkontakter är meriterande. PERSONLIGHET Vi söker dig som har ett stort modeintresse och intresse för affärer. Du älskar det personliga mötet och att bygga långsiktiga affärsrelationer samt ge bästa möjliga kundservice. Du trivs som bäst när du är ute hos kund och när du stänger affärer. Låter det som du? ANSÖKAN I denna rekrytering samarbetar vi med Modeverket, Skandinaviens ledande rekryteringsföretag inom mode, sport och livsstil. För mer information om tjänsten vänligen kontakta oss på info@modeverket.se. Notera att varumärket kommer kommuniceras först i ett senare skede. För att söka tjänsten, klicka på ansökningslänken. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Skicka därför gärna din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!
Sverige
Sista ansökningsdag: 2023-10-22
Läs mer här

PRODUCT DEVELOPER OUTDOOR GARMENTS - PINEWOOD

I takt med att vi växer och vidareutvecklas söker vi dig som är redo för den vackra småländska skogen och som vill vara en lagspelare i vårt passionerade team på en expansiv och häftig resa. Med glädje och kreativitet driver vi våra ambitioner framåt med målsättningen att leverera en exceptionell upplevelse och service för våra kunder. Delar du vår passion för naturen och ett aktivt friluftsliv? Har du dessutom fler kvalitéer kan du passa perfekt i vårt team! Pinewood är ett småländskt familjeföretag som brinner för ett aktivt friluftsliv. Vi erbjuder kläder och tillbehör av hög kvalitet, bra funktion, god passform samt skandinavisk design inom segmenten fritid, vandring, jakt, fiske och hundsport. Vårt huvudkontor finns där vi trivs som bäst, i Värnamo, Småland med skogen och sjöarna precis runt husknuten. Vi finns representerade i Sverige, Europa och fler länder är på väg in. Vi blev i 2022 nominerade till Årets Arbetsgivare i Värnamo Kommun och vann dessutom Guldstickan 2023 som årets bästa marknadsförare i Jönköpings Län. Läs mer om oss på www.pinewood.eu. NU SÖKER VI EN PRODUKTUTVECKLARE TILL VÅRT PRODUKTUTVECKLINGSTEAM Exempel på arbetsuppgifter: - Du har ansvar som produktutvecklare för ett visst sortiment och/eller vissa artiklar där du genom noggranna instruktioner och tech-packs gentemot leverantör säkerställer att säljprover och därefter slutligt producerade produkter lever upp till varumärkets standard och kvalitetskrav innan leverans - Du deltar tillsammans med ansvarig designer och produktchef med kreativ input i utvecklandet av våra olika produkter - Dagligt arbete med artiklar, uppdatering av produktinformation, material, trims osv i vårt PDM-system Pisa - Ombesörja så att dina leverantörer håller de av oss satta deadlines - Vid behov hjälper du övriga i teamet med olika steg i produktframtagningsprocessen - Daglig internationell leverantörskontakt DIN BAKGRUND - Mångårig erfarenhet av liknande arbete med sport-, friluftslivs- och funktionskläder samt produktionen därtill - Textilutbildning i någon form eller motsvarande yrkeserfarenhet - God kunskap i svenska och engelska är en förutsättning för att klara av tjänsten - Kunskap i Pisa och Adobe Illustrator är meriterande DINA EGENSKAPER - Njuter av ett aktivt friluftsliv - Gillar att arbeta i team - Noggrann samt med gott sinne för detaljer - Arbetar strukturerat och lösningsorienterat på ett härligt engagerande sätt - Självgående vid behov - Inga problem med att hantera många saker och projekt samtidigt VI ERBJUDER DIG - En viktig roll med stort eget ansvar - Stora möjligheter till att själv påverka och utveckla din roll hos oss - En spännande varumärkesresa i ett växande företag som befinner sig i en expansiv fas TJÄNSTEN Tillsvidareanställning heltid, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Tjänsten ingår i Pinewoods design- och produktutvecklingsteam, placering i Värnamo med möjlighet att någon dag i veckan jobba hemifrån. ANSÖKANAnsökan sänds till Rainer Rüssel på rainer(a)pinewood.se löpande, dock senast den 16 oktober. Anställning snarast. Vid frågor kring tjänsten vänligen maila eller ring Rainer på 0705-94 76 85. Vi emotser både CV och personligt brev i Din ansökan per e-post, märk ”Ansökan Produktutvecklare”. Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Värnamo
Sista ansökningsdag: 2023-10-16
Läs mer här

SALES NORWAY - HEAD NORGE AS

Head Norge er forhandler og importør av sko og klær fra noen av Europas ledende sko- og klesprodusenter. Etter at vi tok det første steget på den norske motearenaen i 1952, har vi opparbeidet oss en solid posisjon på markedet. Hovedoppgaver i stillingen vil være: - Ansvar for å utvikle både eksisterende og nye kunder for klesmerket COLMAR i Norge, hvilket innebærer kontinuerlig kontakt og oppfølging mot HEAD NORGE AS sine kunder - Du har basen fra kontoret på Vollen i Asker, men jobben innebærer også reiser til kunder over hele landet - Høy tilstedeværelse i markedet - Rapporterer til og tett samarbeid med Sales & Marketing Manager - Delta på innkjøp og salgsmesser i Norge og utlandet Kvalifikasjoner og egenskaper: - Vant til oppsøkende salg innen B2B og bearbeiding gjennom personlige besøk. - Det er en fordel om du har erfaring fra bransjen, gjerne fra kles-/sportsbutikk eller engros - Interesse for Sport, outdoor og mote - Samarbeider godt med dine kollegaer - Erfaring og interesse for SoMe og Excel - Norsk og engelsk flytende – skriftlig og muntlig - Drives av kundemøter, forstår kundens behov og arbeider for å nå dem - I tillegg motiveres av resultater, har egen drive, tar initiativ, løsningsorientert og uredd - Du er selvstendig, strukturert og målrettet i måten du jobber på - Har høy arbeidskapasitet, arbeidsmoral og evner å sluttføre oppgaver på deadline - Dokumentert utdannelse Head Norge AS tilbyr: Vi tilbyr en spennende og utfordrende jobb med gode utviklingsmuligheter. Fantastiske lokaler som ligger i flotte omgivelser. Gode betingelser og fantastiske kolleger. Søknader behandles fortløpende. AnsøkanFor denne rekrutteringsprosessen samarbeider vi med Modeverket, Skandinavias ledende rekrutteringsbyrå innen mote, sport og livsstil.Ønsker du å søke på stillingen klikk "Ansök". Eventuelle spørsmål om stillingen, vennligst ta kontakt med rekrutteringsansvarlige Nina Steen i Modeverket norge på mobil 90025035 , eller mail nina@modeverket.no Velkommen med din søknad!
Sista ansökningsdag: 2023-10-15
Läs mer här

FINANCE MANAGER NORWAY - GARMIN

Laget for varighet, tre enkle ord som beskriver produktene, selskapet, forretningskulturen og fremtiden. Som en ledende verdensomspennende leverandør av GPS-navigasjon, er vi forpliktet til å lage førsteklasses produkter for bil, fly, båt, friluft og sport som er en viktig del av kundenes liv. Vi har en forretningsmodell med vertikal integrering. Det betyr at alt arbeid innen design, produksjon, markedsføring og vareflyt gjøres internt, noe som gir oss bedre kontroll over tidslinjer, kvalitet og kundestøtte. Vår avanserte teknologi motiverer til ytelse, sikkerhet og brukervennlighet i alle våre produkter. Det gjør oss til et ingeniør og teknologiselskap med fokus på å rekruttere talenter innen disse fagfeltene. Med den samme vertikale integrasjonsmodellen som holder all design- og produksjonsprosesser internt gir oss også mulighet til å ansette talenter innen drift, finans, informasjonsteknologi, salg, markedsføring og kommunikasjon. Garmin Nordic har ansvaret for markedet i Norge, Sverige, Danmark og Finland med en omsetning på 190 millioner Euro. Garmin har over 19000 medarbeidere i 82 land rundt i verden. Vi er en del av den globale Garmin Ltd og vårt Norske kontor er lokalisert på Dilling i Moss. Vi søker deg som Finance Manager til vårt kontor i Norge. Rollen vil rapportere til Nordic Finance Director og ha personalansvar for en person i dag. Som Finance Manager for Norge skal du sikre gode prestasjoner og kvalitesarbeid i avdelingen. Stillingen har ansvar for intern og ekstern rapportering, kontrollering av prosesser og regnskap i henhold til selskapets og lokale myndigheters retningslinjer i tillegg til generelle regnskapsoppgaver for avdelingen. Som Finance Manager i Norge evner du og har interesse for å jobbe hands-on i tillegg ha det totalte overblikke. Du vil også i samarbeid med Nordic Financial Director lede selskapets finance associates og samarbeide med kollegaer i tilsvarende rolle i norden. Vi ser derfor etter en person med gode lederegenskaper og gode dokumenterte resultater fra en lignende stilling som kan tilrettelegge for solide resultater og et godt miljø i avdelingen og hovedkontoret i norge. Ansvarsområder: - Månedlig rapportering til morselskapet inkludert P&L, balanseregnskap og andre regnskap- og revisjonsprosesser.- Gjennomgang av balanseregnskap og avstemming inkludert bank, kontanter, fordringer, periodisering, annleggsmidler og inventar.- Gjennomgang og forberedelse av interne og eksterne kvartals/årsdokumenter til revisor.- ERP-system, back up for kundefordringer, ordre og ansvar for leverandørgjeld.- Månedlig forberedelse av rapporter til markedsavdelingen og analyse.- Ansvar for ferdigstilling av årsbudsjett for den Norske avdelingen.- Månedlig gjennomgang av resulat og budsjett.- Samarbeid med andre interne avdelinger inkluder det amerikanske hovedkontoret og europeiske partnere.- Arbeid i henhold til Sarbanes Oxley procedures (SOX)- Optimalisere, forbedret og effektivisere arbeidsprosesser.- Ad-hoc oppgaver i samarbeid med Nordic Financial Director.- Personalansvar, samt utvikle, lede, coache og supportere finance associates.- Årsrapporter, skatt, gjennomgang av budsjett og forecasting 3 ganger årlig- God kjennskap til lover og regler innen lønn, pensjon og sykefravær Personlighet: - Være nøyaktiv, løsningsorientert og strukturert - Evne til å lytte, ydmyk, teamorientert og kommunikativ - Løsningsorientert, serviceinnstilt og hands-on - Hands-on, fremoverlent og nøyaktig Erfaring: - Minst 5 års erfaring som Finance Controller eller andre relevante stillinger - Dokumenterte resultater i liknende rolle i et internasjonalt konsern - Kompetanse og erfaring med personaløkonomi - Flytende muntlig og skriftlig i Norsk og Engelsk - Erfaring med ERP (Oracle) - Kompetanse innen det norske tollregelverket - Høy relevant utdanning innenfor Revisjon, Økonomi og Administrasjon eller Finans - Flytende muntlig og skriftlig i Norsk og Engelsk Ansøkan For denne rekrutteringsprosessen samarbeider vi med Modeverket, Skandinavias ledende rekrutteringsbyrå innen mote, sport og livsstil. Ønsker du å søke på stillingen klikk "Ansök". Eventuelle spørsmål om stillingen, vennligst ta kontakt med rekrutteringsansvarlige Nina Steen i Modeverket norge på mobil 90025035 , eller mail nina@modeverket.no Velkommen med din søknad!
Sista ansökningsdag: 2023-09-24
Läs mer här